Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Słodka Foremka Piotr Ożarowski
ul. Świętojańska 76
81-388 Gdynia

telefon 537902777

 

PDF

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Nie odbieramy zwrotów do paczkomatów i za pobraniem.

 

Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres 
e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu oraz numeru zamówienia, data zakupu.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Słodka Foremka Piotr Ożarowski
ul. Świętojańska 76
81-388 Gdynia

telefon 512835266

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl